A férfi gondolkodás legalább annyira érthetetlen sok nő számára, mint a női a férfiaknak. Legalább annyiszor hallom, hogy “nem értem ezt a pasit“, mint ahányszor a férfiak panaszkodnak, mennyire kiismerhetetlenek a nők. Pedig a férfiak sokkal egyszerűbben gondolkodnak a nőknél. Ezt nem pejoratív értelemben írom, egyszerűen nem kombinálnak annyit, ráadásul feleslegesen.

De hogy egy kis segítséget adjak a férfiak megértéséhez, íme egy ma igen divatos szakmában találtam egy gyöngyszemet, amit megosztok most veletek.

Hogy mit is jelent a marketing és annak különböző ága, azt nagyon jól meg lehet érteni az alábbi példából.

Mi a marketing?

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn.
Odamegyek hozzá és azt mondom: “Fantasztikus vagyok az ágyban”.
Ez a Direct Marketing.

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn.
Odamegyek hozzá és megszerzem a telefonszámát. Másnap felhívom és
azt mondom: “Szia, fantasztikus vagyok az ágyban”.
Ez a Telemarketing.

Barátaimmal vagyok egy partyn és meglátok egy fantasztikus férfit.
Egyik barátnőm odamegy hozzá és rám mutatva így szól: “Ő
fantasztikus az ágyban”.
Ez a Reklám.

Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át
minden járókelőnek odakiáltom: “Fantasztikus vagyok az ágyban!”
Ez a Spam (kéretlen reklám).

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn.
Felállok, megigazítom a blúzom, odamegyek hozzá és töltök neki egy italt.
Adok neki tüzet, amikor látom, hogy nem találja az öngyújtóját.
Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében lakom, majd ezt mondom:
“Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban”.
Ez Public Relations (PR).

ÉS most következik a lényeg!
Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Odajön hozzám és így szól:
“Hallom, fantasztikus vagy az ágyban”.
Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).

És ha az aktus után azt mondja: “Hááát tényleg fantasztikus vagy az
ágyban!”
Akkor az a vásárlói elégedettség.

És ha elvesz feleségül, akkor az a márkahűség!

Csak azért osztottam meg Veletek, mert nagyon szellemesnek találtam. Gondoltam a sok mély, elgondolkodtató cikk mellett hadd derüljünk kicsit!